Papegojor, träd och pasta.

Bakfull, svettig, trött och glad. Jag tar en paus ifrån festandet några dagar nu, det blir hårt i längden. Det är juldagen idag, jag ska ner till lagunen och titta på papegojorna som lever i träden här.

Jaha, nu tänkte jag precis lägga in en bild här. Givetvis så datorn ha mens i detta nu, bestämma sig för att trycka upp stora Error lappar rakt i fejset på mig och få en bitchslapp rätt över CD-sloten.

As...

Just det... Cooper ifrån igår. Hehe, vi satte varsin lapp på vårat bröst (Hutch-TV) och gick omkring i lagunen med hans fettokamera värd över 24 000. Jag flippade lite, prövade faktiskt på lite engelsk stand up jag skrev ner på båten och berättade några historier.

Allting efter jag svept fyra öl så baksmällan försvann.

Jag tyckte det gick sådär. Många människor skrattade faktiskt, jag fick lite kamera och mick vana sedan bestämde vi oss för att filma någon mer gång i framtiden. Cooper var mera nöjd tror jag, inget mirakelmaterial direkt men kan vara kul att ha i framtiden.

Han kommer till Sverige i april 2009 och tills dess sa jag att jag ska öva öva öva på min stand up.

Det och så måste jag ta engelska lektioner, kanske bo i England ett tag eller nåt så engelskan blir perfekt. Vill verkligen försöka mig på mera stand up, måste ta fram min fantasi skriva ner mera och öva in det.

Sen så lovar jag att jag lägger upp det här innan jag går upp på en scen. Ni däremot måste vara lika ärliga som kapten Micke ifrån Bro Anton.

Ok, jag glider vidare. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!