Funderar fortfarande...

Funderar fortfarande om jag vill lämna ut mitt liv på det här viset? Jag är en person som träffar väldigt mycket människor på min väg. Jag har sagt åt mig att jag måste använda mer av den energi jag lägger på att skapa nya kontakter, på att bygga på dom relationer jag redan har med dom jag älskar här i livet!

Jag har redan mycket färdigskrivet jag skulle kunna lägga ut men whats the point känner jag just nu? Jag vill skriva en bok. Jag vet inte varför men en bok skulle sitta fint att ha under mitt bälte.

Älskar att skriva och speciellt uttrycka tankar och känslor i skrift.

GAAAAAAY! Skriker alla killar nu.

Jag säger att varför är det konstigt att män är mer rädda för bögar än vad dom är för bilolyckor? Alltså om en grupp män sitter i ett rum och en bög kliver in så springer alla för livet. Men att ligga på motorvägen i 180 km/h är inte farligt alls det gör jag ju varje dag!

Funderar på att köpa och bo i en husbil i framtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!