Äntligen... jag har nått ett mål här i livet.

Ok.... Jag klickar in, mmm... Ååååhhhh, det kittlas. Jag klickar ut igen... Låt! Jag måste ha en riktigt bra låt här.

Hmm, vilken låt ska jag ta. Jag klickar in hos Janne, han brukar ha bra musik. Han hade en schysst låt men jag glömmer bort mig själv här.

Jag har redan en låt jag alltid spelar vid dessa tillfällen. Tyvärr är han ju död nu, lämnade efter sig en massa skulder det aset. Men skit samma här är den... Nessun Dorma med Luciano Pavarotti, live in Paris.



Det är fan bara att maxa och njuta tills han börjar sjunga cheron någonting. Ååååhhhhhh det är så rätt! Bara sjung för glatta livet Pavarotti! Sådär ja och klicka sig in på den andra sidan igen.. Mina hårstrån på armen står rätt upp just nu...

Mmm, jaaaa. Detta är så rätt. Åh nej, åh shit.

SPLATT!

Fan också. Sagge över hela farsans nya skärm. Skitsamma skitsamma, bara o skrolla ner. Kolla in Pavarotti hur nöjd han är. Inte lika nöjd som mig när jag får se att... jag ligger nummer ett på en lista.

Ja... ett av mina mål här i livet kan bockas av. Jag är nummer ett helt enkelt...

Klicka här, här eller här för att komma in på precis samma lista.

Bella var nummer åtta som valde mig till favorit. Hon är en liten gud i mina ögon just nu. Hon fanns med på Msn medans jag såg listan nu för första gången. Jag tillber den lilla chatrutan i detta ögonblick. Pappa har en Msn version ifrån 1758 tyvärr så jag kan inte se hennes Msn bild.

Känner mig lite som en vilsen muslim som ber åt Mecka fast är vänd åt fel håll liksom... Det gör inget. Jag är nummer ett.

Här...

Jag trycker på print screen... jag tryckte väldigt bestämt och ganska så hårt för att detta är ett historiskt ögonblick i mitt liv. Jag blir helt enkelt upphetsad av listor. Jag älskar dom.

image464
ja...detta är så rätt

Kommentarer
Postat av: Janne

Som den lille besserwisser jag är: Han sjunger ? Vincero? som typ betyder vinnare/vinst eller något åt det hållet. Språket är naturligtvis italienska.

2007-11-08 @ 20:25:47
URL: http://www.babilou.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!