Golden Gaytime Deluxe

Provade en Golden Gaytime idag. Den hade lite gul bananliknande smak i sig forutom det gamla vanliga. Jag visste inte hur jag skulle bestalla den, kandes sa fel att saga Golden Gaytime pa nagot vis.

Fragade varfor den heter Gaytime, folket runtikring mig fattade inte grejen... Jag log.

Gled runt i den lokala kristna inomhusparken idag, det var totalt proppfullt av sma snorungar som inte har koll pa vart dom gar. Snarkvarning.

Akte taxi hem darifran och taxichaffisen borjade snacka om hur lite dagens ungdom har respekt for nagonting egentligen. Hans losning var att man ska sla barn nar dom inte gor som foraldrarna vill... Hmm...

- Give them a good smacking! Yeah that's the solution!!

Ikvall ska vi ga ut i lilla Port Mac nagonting hur det stavas. Det ska drickas billigt vin och lekas drinklekar.

Tjejer ja, det finns nagra har. Vi har Martine ifran Norge som blev helt overlycklig nar en svensk checkade in sa hon kunde prata lite norska med nagon. Hon berattade ocksa for hela skaran om hur gulligt det later nar pojkar pratar svenska.

Sen finns det Isabelle och Anna ifran Tyskland som checkade in igar. Dom vill lara mig nya tyska ord hela tiden och sade att det var en bra grej att kvinnor och man delade badrum nar jag kom in...

Saknar ocksa en liten hollandska ifran Sydney vid namn Nooke nagonting som akte till Cairns samma dag jag akte hit. Vi ska traffas nagonstans pa ostkusten igen har vi sagt.

Sen checkade det in fyra stycken amerikanskor imorse ifran California. Dom sade faktiskt att Californian girls are easy i form av easy att fa dom i sang till mig andra gangen jag pratade med dom. =)

Alla ska givetvis ut ikvall...

Ska ut och lagga mig i hammocken nu och stirra upp pa ett par palmer kisandes emot solen, sen ska Olof steka pannkakor. Saknar mina pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!