Surfside Hostel

Har problem med lanken. Har ar adressen www.surfsidebackpackers.com.au.

Ok jag sitter pa ett hostel som heter Surfside Hostel nagonting. Klicka har for att komma till deras hemsida och se hur det ser ut.

Det ar helt proppfullt med manniskor och dom springer runtikring mig i detta nu sa det ar ganska svart att koncentrera sig pa nagonting egentligen. Det ar valdigt skon stamning och manniskor borjar prata med dig direkt om du kommer hit. Alla nya backpackers som kliver in har nagon att prata med inom 5 minuter.

Det finns inga som helst skap eller las och rummet ar totalt overfullt med klader och resvaskor. Det ar bara att hoppas pa att det inte finns nagra tjuvar for alla grejer bara hanger precis bredvid sangen.

Om man gillar att festa da ska man komma hit. Shit alltsa det ar fest verkligen hela hela natterna och det finns ingen AC sa tempen pa folket hojs ganska snabbt. Valdigt manga Kanadensare blandat med engelsman och skandinavier.

Ska se om jag hittar lite frukost nagonstans nu sen leta upp en surfbrada.

Det har stallet ar verkligen langt ifran verkligheten i Sverige. Manniskor har har liksom fastnat har som en slags mellanfas i livet. Ingen riktigt gor nagonting mer an att festa verkar det som. Alla pratar om att aka norrat och skaffa jobb fast det ar ingen som riktigt gor det.

Detta galler nog halva hostelet for alla verkar ha varit har i flera manader.

Overkligheten blir verklighet och hela min omgivning bara skrattar bort tillvaron i hopp om att finna det lyckliga livet dagen darpa.

Kommentarer
Postat av: Cathie

Nästan lite avis, vill oxå fly landet till något varmare! :)

2007-11-16 @ 11:12:21
URL: http://cathie.se
Postat av: bfbfbb

Sluta att skriv in länkar hit i andras blogar. Fjantig skitblog!

2007-11-16 @ 12:34:49
Postat av: Emilie

Haha ;)

Såg en bil med numret "CMJ" idag och täntke på dej
;)

2007-11-16 @ 23:07:03
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: Martin (ja jag ar solbrand...)

Svar till bfbfbb: Senast jag gjorde det var for att fraga om folk hade ett liv. Fan viktiga fragor ju!

Haha, this I like, no this I love!

2007-11-17 @ 05:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!