12 dagar...

Ok, det är 12 dagar kvar tills det är sagt att jag får mönstra av. Jag har varit här sedan ungefär den 7-8 augusti och det börjar bli på tiden. Observera ett litet j på ordet jag. Varför envisas vissa jävlar att använda stora J? En fråga som gäckar mig nu här utanför Antwerpen...

Vad ska jag göra så fort jag får mönstra av? Då får ni följa med först förhoppningsvis till Amsterdam där jag vill stanna några dagar. Sen Sverige där ni kommer få se den mest ostrukturerade backbackern i världen göra sig iordning för att resa till Australien.

Nu ska jag försätta mig själv i trans...

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vad glad att du får mönstra! Det är det ju tydligen inte alla som får..

2007-10-03 @ 16:49:59
URL: http://sebastianjonasson.blogg.se
Postat av: Jens E

Martin du är en jävla mes, fjant, flicka, stjärtgosse! Jag har fan varit ute längre än dig ( som vanligt ) och jag bölar inte för det!!! Men så e jag ju "lite" tuffare än dig med...meeeees! mes mes!

2007-10-03 @ 23:39:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Storebror

ALLA håller med, Jens.

2007-10-04 @ 01:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!