Är dom gay? Njaaaa... =)

image406

Två sjömän sitter på bryggan helt hänförda över den vackra soluppgången. Sedan när dom konstaterar att solen "gått upp" så sliter båda männen fram varsin liten anteckningsbok:

Swosch! Swisch!

- Hmm, alltså jag säger en åtta.
- Jaså, ska kolla efter här...nja jag måste säga en sjua.
- Ok, så pass. Kanske det ja. Gnuggar sig på hakan och ser förundrad ut.
Tyst i 15 sek...
- Ok, jag säger nog en åtta också.
- Jag har fan trehundrafyrtiosju åttor nu.
- Jävlars du. Jag har bara tvåhundratrettio.
- Hehe, äg.
- Men jag har ganska många nior ändå.
- Va? Får se. Böjer sig över, lägger sin hand lite försiktigt vilande mot hans axel.
-
Nej nej, håll du kvar den där. Tindrar lite med ögonen, och lägger sin hand mot hans.
- Jodu, du klår mig i nior alltså. Ser snett neråt och blickarna fångas.
- Sedär ja!
- High five!

Smack!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

svar: Nämen :D fan va nice ^^,

2007-10-17 @ 20:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/optimistfjolla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!