Farsan körde ner i diket, for real.

Vi snackar minnen jag och min bror. Kommer ihåg när han pratade med pappa i telefonen samtidigt som pappa körde bil, efter tag så sa pappa till brorsan att han körde ner i diket.

Då ringde han mig lite oroligt:

- Tjena Martin.
- Tja.
- Du ehh, jag snacka med farsan nyss.
- Ok.
- Sen så typ sa han att han körde ner i diket.
- Va?!
- Jo, han typ. Oj, jag kör visst ner i diket nu, och så bara ett klick.
- Shit, svarar han inte nu då?
- Nej, det är upptaget. Detta var ca 10 min sen. Börjar fan bli lite orolig.
- Oj, ska vi ringa nån? Typ, 112 ringer man va?
- Jo eller nja..
- Vi skiter i det. Meck ju.
- Ja, nog bäst att låta det rida ut liksom.
- Mmm...

Kommentarer
Postat av: MaDeLiÑo

Öh, va? Vill du ha bildbevis på den Drinken Den Förfärliga? Recept också? :O Det är inte många som frågar... Haha. Angående dick-nicks; Vsg! ;)

2007-10-31 @ 16:37:50
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: MaDeLiÑo

Oh.. Ja! Javisst. Tänker överväga risken att min digitalkamera lätt kan supas bort eller bli fräckt stulen BARA för din skull. Du kan få se bilder med ökande onykterhets-stegring om du vill också? Så får en bra inblick över Madeliños fyllestadier om ett oväntat, romantiskt möte mellan oss skulle ske på krogen den dagen jag fått åldern inne! Fräckt. Jag ser igenom dig, CMJ. ;)

2007-10-31 @ 17:04:05
URL: http://madelino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!