Hem, men jag har ju inget?

Ok, jag har fått en avlösare nu äntligen. Kul med så många nya besökare! Jag blev så glad så jag har klippt ihop en till film idag. Jag gör precis varenda film på mobilen, känns lite meck men det behöver inte vara komplicerat för att det ska vara roligt! =)

Har planer på att Olof ska springa runt i Amsterdam och se hur många bögar han kan få att pussa honom på kinden. Hoppas verkligen det blir avmönstring där! Värsta festa, jag, Camilla och Thomas!

Idag gick jag och tänkte på varför jag INTE fick vara med att köra skolspexet avslutningen gymnasiet...as.

Brorsan jag hoppas du har en madrass stand by när jag kommer hem! Kallt att sova ute ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!