Hur kul nu...

Hur kul är det att sitta och skriva samtidigt som du behöver hålla fast dig vid skrivbordet för att världen inte kan stå still? Så är det just nu, bokstavligen talat.

Jag har undrat ikväll om varför andra bloggare är så rädda för att länka till varandra. Jag fick en kommentar av Egoina för någon månad sen. Vi hade ett litet bloggkrig och jag frågade henne ifall hon hade penisavund till slut. Då lacka hon ganska mycket tyvärr. =)

Men det var roligt!

(DET VAR VÄL SJÄLVASTE FAN VA DET SKA RULLA!)

Men hon undrade varför jag var inne på hennes sida och gjorde som jag gjorde. "Försöker du sno mina läsare eller?" fick jag rätt i plytet till slut.

Detta är för mig tragiskt att få höra, för sanningen är att alltför många har samma paradigm. Men alltså ärligt talat? Sno? Om du läser något och du tycker det är intressant, sen får ögonen för något annat, sedan läser det också, känner du dig "snodd" då?

En pojke som sitter mitt ute i en kolsvart nordsjö och ler för sig själv. Har jag "snott" någon idag mån tro?

Kram på er allihopa!

En länk till en tjej som gillar min blogg! Jag ler när andra ler och jag ler när jag får sådan fin kritik jag fått av lilla Dolly!

Kommentarer
Postat av: Janne

Summan av alla läsare kanske är konstant?
Men när ska du länka till mig?
Idag blåser det isande vindar här.

2007-10-12 @ 08:28:42
URL: http://www.babilou.se/blog
Postat av: Cinna

Jag fattar inte...

Men det är mycket jag inte fattar.

Fick du skit för att du SNODDE något av någon annan, och endast därför? Eller fick du skit för att du SNODDE något utan att länka till den du SNODDE av?

Eller var det hon som SNOTT något av dig & inte länkat?

Eller fick du skit för något annat som hade med TJUVERI att göra? Eller var det kanske några helt andra bloggregler du bröt emot? Kanske det hemska som att börja skriva om något helt annat än huvudämnet i en kommentar... Ujuj, passa dig för det!

Vänta, nu börjar jag förstå lite mer. Du har inte begått brottet att sno det någon annan har skrivit om... Du har blivit anklagad för att sno bloggläsare. Eller iaf försök till stöld av bloggläsare.

Detta måste jag undersöka lite mer noga. Ska söka upp kriget och se om jag fattar lite mer.

Själv gör jag mig ofta skyldig till brotten "svammel" och "prata om helt andra saker än det inlägget handlar om". Detta kanske går under samma kategori iofs.

Nu börjar jag undersökningen...

Nä, jag ger upp... Jag hittar inget roligt bloggkrig i den där bloggen. Läste igen... Såg ju att det var du som fått en kommentar av henne här. Det är ju alltså här jag ska leta... Orka!

Nu har jag iaf fått svamla lite. Det är lite coolt att bryta mot lagar ibland. Ska bryta mot den andra lagen också...

Idag är jag hemma från skolan. Kul, för då kan jag sitta vid datorn hela dagen.

Så... 2 bloggkommentarsbrott idag då.

Och du... Du rör inte MINA LÄSARE!

2007-10-12 @ 12:49:15
URL: http://blogg.passagen.se/cinna.mon
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Jag startade ett öppet krig gentemot fjortisar, tror det finns i Augusti. Jag väntar med spänning efter va du hittar. Jag vet inte själv vad som finns. Augusti är en mycket konstig månad.

Kul!

2007-10-12 @ 13:35:28
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Cinna

Aha...

Hehe, jag ska kolla runt lite då. Plockar fram godis & läsk =)

Men först ska jag... Göra nåt annat. Återkommer...

2007-10-12 @ 14:32:11
URL: http://blogg.passagen.se/cinna.mon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!