Kan inte sättas i ord.

Jag börjar ju närma mig min avmönstring, alltså jag kan inte sätta det i ord hur det känns. Jag har planerat inför detta en väldigt lång tid, jag kommer av mit kära rederi få lön i 4,5 månad framöver och det ska resas.

Det ska resas på det sätt jag vill resa. Jag har som mål att träffa människor, mycket människor.

Jag ställer en fråga till er, och det kittlas i kroppen.

- Om du hade möjligheten att resa till fyra olika länder i hela världen och vara borta i 6 månader, vart skulle du åka? Sen vet du att när du kommer hem igen träder du in i ditt gamla jobb.

Eufori, detta är landet eufori.

"Jag har sett en dörr. På den dörren står det kul skrivet med stora bokstäver. Jag går in... Här vill jag bo."

Kommentarer
Postat av: Janne

Madagaskar, USA (en sån där kust-till-kust-resa), Australien och ... hmm ... en till.

2007-10-10 @ 15:28:33
URL: http://www.babilou.se/blog/
Postat av: Storebror

Varning, du har precis nämnt USA. Jag lämnar ordet till en rabiat, fradga-tuggande lillebror.

2007-10-10 @ 15:37:33
Postat av: Janne

Men, det gjorde ju du också precis nu!

2007-10-10 @ 16:09:43
URL: http://www.babilou.se/blog/
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Haha, USA... Har otalt med det landet. Speciellt några strippor i South Carolina. Det var inte alls kul. Jag skulle ju förnedra dom men va fan hände liksom! as...

2007-10-10 @ 17:06:39
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!