Kapten är ett pokerproffs helt enkelt...

Kapten kommer ut ifrån sin hytt efter en tre dagar lång pokerturnering.

- JA! Haha, jag VANN!! LOOOOOSERS!
- Shit! Fan då måste du va rik nu!
- Åh, coolt! Pokerproffs!
- Fan i TRE dagar har du varit där inne ju! Vad har du levt på egentligen?
- After Eight och Cashew nötter...

Ger en dödsallvarlig min, typ som en krigsveteran som nyss kommit hem.

- Haha, hur mycket vann du då?
- Jag körde en såkallad "freeroll". Värsta amerikanska grejen, säkert as mycket stålars!
- Alltså, ehh... Vill ju inte vara en glädjedödare här men... Hehe, Freeroll?
- Ja, värsta!!
- Alltså freeroll är gratisspel.
- Va!? Ger järnet mot sin laptop och sin numera figuranpassade fotölj.
-
Nej... Detta är in... Allstå, hur i hel... börjar flacka med ögonen.

Kapten får svårt att andas och börjar veva med händerna fram och tillbaka.

- Fan sysslar han med?
- Vet inte...
- Ge han en after eight.
- Ok. Sträcker sig mot paketet och ger en bit till kapten.

Kapten försöker bryta den på mitten, misslyckas, glufsar i sig den ändå och får alla i hans närhet att svära på sitt liv att aldrig yttra detta för någon. "Fan pinsamt ju!" hävdar kapten och hotar med alla möjliga bryska ord.

Vilken tur att jag gick förbi i korridoren och råkade höra precis allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!