Min fallosymbol ramlar av!

Jag stod en morgon och slog en båge på nordsjön som vanligt och så var det några droppar kvar i slangen om man säger så. Aha, jag har en trasa i bakfickan som jag kan torka av det sista med!

- Du är 'the shit' helt enkelt. Drar rikligt med trasan på den lille soldaten.

Grejen är att jag nyligen torkat av kemikalien Metal Brite med den.

Metal Brite är en kemikalie som bokstavligen fräter sönder rost. Det är bland dom starkaste och mest frätande ämnen vi har här ombord. Förutom Camillas egna lilla blend hon har när hon vaskar befälens hytter såklart... =)

Jag sprang bokstavligen talat för mitt bittra liv till närmsta vattenhål, ögonduschen. Slängde ner lilla Hulken i ögonduschen och spolade friskt.

Ja...det sved utav bara fan.

Men allting verkade ju helt fine efter ett tag, så jag fortsatte arbeta.

Senare på kvällen:

-
Ja, obligatorisk spänna sig framför spegeln då.
- Aahh, mmm... Hehe, biffen.
- Sådär ja. Boing!
- Och där, hmmpff. Boing!
-
Hehe, där satt den.

Funderar på att köra en nude pose...

- Äh, kör till! Kallingarna flyger genom rummet
- VAD I HELVETE!!!

Jag konstaterar Mr Metspö inte är frisk, tar första bästa handduk, och ger fullständigt järnet upp för lejdarna till Roy. Jobbigt var att jag fick tag i en sån där liten handduk så hela kanelen lyste upp tillvaron.

Jag svalde min stolthet och droppade handduken framför Roy...

- Åh, Herregud! Sky dig pojk! Jag har sett tillräckligt.

Roy ringde genast till en läkare iland och dom diskuterade länge vad som kunde lindra mina symptom. Jag stod nervös vid sidan om. Jag var så nervös så jag hörde bara vissa nyckelord:

* Skära av fanskapet
* Snitta
* Operation
* Thaimassage
* Bingolotto
* Stor? Nej, inte värst. (LÖGN! Jag lovar!)

Jag fick en salva. Det var stora dödskallar på den men det var tydligen det enda som skulle hjälpa.
image386
Jag gör en powerslide för att fira återkomsten av den fallna Generalen.

Kommentarer
Postat av: Anders

Tjenare Martin!!
Hur lever livet på nordsjön?

//Anders 2 mask promotion

2007-10-09 @ 22:20:43
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Det är snart slut! Hur är livet i Karibien?

2007-10-09 @ 22:26:51
Postat av: Emilie

Ojoj.. Stackars mamma igen.

2007-10-10 @ 11:52:04
Postat av: Anders

Jorå, full rulle som vanligt!
Mönstrade av i Amuay Bay i söndags. 1 månad på remontowa i gdansk i somras. FYFAN!! det är ett riktigt kalle anka varv!
HA det gött!

2007-10-10 @ 12:47:25
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Haha, har hört lite historier om stället faktiskt. Men men, inge som ska läggas ut här iaf. =)

Ha det fint mannen!

2007-10-10 @ 14:01:16
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Min mamma är nog föga förvånad. Tyvärr... =)

2007-10-10 @ 14:10:39
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Stefan

AhHAHAHAHAHAH!!!!

Helt skruvat och galet. Precis min smak!!!

2007-10-10 @ 15:47:12
URL: http://www.sugbloggen.se
Postat av: Hrm..

Vad säger det här om Martins läsare. Olof=lite kommentarer. Snopp=massor av kommentarer.

2007-10-11 @ 10:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!