Se upp för gurka och tomat.

Ett exempel på brorsans offantliga kunskaper om precis allt. Vi gick omkring i affären idag och jag som är väldigt naiv går förbi allting som om, ja det inte var någonting.

Brorsans ögon däremot bara rullar runt av vrede och vemod över allt gift som finns överallt. Till och med när jag tar i en gurka höjer han rösten!

- Hepp hepp Martin, lugna dig lite nu. Höjer en varningens finger.
- Vadå? Säg inte att jag lyckades få tag i en mördargurka?
- Nej, men faktiskt så är gurka och tomat dom onyttigaste av alla grönsaker. Tadaa! Ännu en gång får bror in en poäng!
- Oooookej... Vi behöver detta till våra smörgåsar. Ska vi välja bort gurka nu eller?
- Nej, men du kan väl ta en hård. Det visar sig att brorsan såg från 10 meters avstånd, att jag faktiskt fick tag i den enda mjuka gurkan på Willys!
- Oj, shit du. Va lite väl mjuk den där.
- Mmm... Bror har rätt...igen. =)

image415
Inte bara hårda, dom är styva också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!