Sista dagen

Det är idag jag ska gå och säga:

- Ja, sista gången jag gör det här! Peka och se ut som ett fån på varenda jävla grej.

Tvåtusen gånger och tro att jag blir coolare för varje gång. Gärna också peta på människor samtidigt som jag säger det.

En sak ska jag däremot säga att det är sista gången jag gör och verkligen inte kommer sakna. Det är att purra upp min avlösare...

Jag fattar inte hur man kan låta som om man spottar någon i örat varenda gång jag ringer. Jag blir fan blöt på örat efter varenda samtal, jag försöker hålla telefonen över 2 dm ifrån örat men ändå fungerar skiten som någon slags materiatransformator.

- Det är sista gången jag gör det här, skönt.

Måste hinna med att lägga in min sista film ifrån båten. Jag jäktar, jag jäktar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!