Sjömän kör med vax, inte rakhyvel.

Vi tog kaffe ute idag, värsta vädret!

Jag, Thomas the Biff och Camilla messwoman:

- Shit vilken utdelning av Skottland!
- Ja wow. solar fejan
- Jaha, Olof prövat sina nya kläder än eller?
- Nä, jag vill göra fler filmer men måste skicka dom först till brorsan via mail sen ska han lägga ut på Utube och så ska jag styra därifrån.
- Jaha, meck.
- Mmm...
- ...
- ...

Alla tar en slurp kaffe och tystnaden bryts av Motorman Thomas, The Biff.

- Man kanske skulle ta och göra en brasiliansk nån gång?
- Va?
- Jo, du vet. Ta bort kroppshår.

Här tittar jag lite blygt ner i däck, jag har ju inget...

Vi börjar helt plötsligt seriöst diskutera om att vaxa eller raka ben med Camilla. Det var ju menat som ett litet skämt av Thomas, men resultatet blev att tre stycken sjömänniskor nu diskuterar vilt om man ska rycka med eller mothårs när man vaxar "kroppshår".

Några kommentarer var ganska klockrena:

- Herregud ja, jag funderar på att köpa en vaxning till min bror som födelsedagspresent!
- Jaså?
- Ja, han är så hårig den där lille spjuvern!

Eller:

- Ok, Porrpung eller inte?
- PORR!
- HÅR!

Säger inte vem som sa vad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!