Blow job!

Ibland får kapten för sig att alla ska ge han ett blow job. Detta för att hålla oss i schack... Fördomarna mot sjömän är ju som sagt inte så snälla alltid. Vad vet jag... =)

Helt plötsligt så ballar kapten ur sätter upp en lapp utanför sitt kontor och ringer i PA systemet.

Piiiiiiiiip pip piiiiiiiip pip, PA systemet ringer till i allas telefoner och högtalarsystemet ombord.
- Blow job, blow job. Dags för ett blow job.Hehehehehe. Skrockas i bakrunden.

image269

Läskigt, värsta allvar ibland att gå hit.

image270

Jag blir inkallad direkt. Jag sov när någon fingerpullade på PA systemet och fick därefter en förolämpning för mitt kuddansikte samt knullrufs.

image271
- Hehe, choke the chicken killen ba!
- Mmm, haha...
- Fan drog du vuxensåsen i håret eller?
- Kul, haha... Trött, skit ner dig. Vad ville du?
- Du...jag är kapten...
- Ja...
- ... Stirrar
- Och?
- Fläsk.
- Va?
- Pork.
- ...
- Alkotest?
- Braaaaa lillen!
image272
Fixa biffen ännu en gång!

Frågade om maskinen var från 70-talet. Det var den inte. Då frågade jag varför man gör en maskin som SER UT att den kommer från 70-talet. Kapten höll med...

image273
Man får ett kvitto på att man blåst. Blev jag gladare för det? Nja...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha ett kvitto på att du blivit blåst... Le Martin...

2007-09-06 @ 21:55:20
Postat av: Jens E

Oj! Hur ser du ut när du faktiskt är bakfull då..? Inget illa menat men du ser ju ut som ett mongo på bilden...

2007-09-06 @ 23:45:17
URL: http://www.cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!