Broströms tackar mig för mitt jobb!

Kapten har tjötat om att ge mig en present nu i tre dagar. Jag tänkte i min vildaste fantasi att jag kankse fått en avlösare! Jag fick en slips...


 


image316

Thank's så mycket!

 

Det följde med en förklaring där med slipsen där Broström AB tackar mig för att jag sprider ?the Brostrom Brand?:

 

?Whatever we do, whatever we say, in whatever situation ? it all has an impact on the Broström brand.?

 

Så avslutar dom brevet till sina kära anställda. Jag är en man av handling och hjälper genast till att sprida detta brand på bästa vis jag kan!


image317

Ett dubbel halvslag om egen part, ollning av slipstippen och tackar ännu en gång för min fast anställning!


 

Här kan ni läsa mera om The Bråstrom Brand Company Guy's lista över egenskaper man måste ha i detta bolag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!