Dockning

Nya mässjäntan undrade vad dockning var för något efter ha läst på min blogg om hysterin på kontoret. Jag förklarade och hon hade aldrig hört det förut. Det borde vara allmänt känt tycker jag.

DOCKNING

Läser just nu The Seven Habits of Highly Effective People av Stephen R Covey. Har nyligen kommit ut på svenska och heter De 7 Goda Vanorna. Bra bok även fast mamma hittade en störig detalj om den.

Den mest mogna dialogen ombord senaste dygnet:

- Du, tror du på mig om jag säger att jag aldrig fisit i riktning mot en annan person?
- Nä.
- Ok...

Har hittat lite reklam om Broströms i en sjöfartstidning. Har hört att det råder lite olika uppfattningar om budskapet inne på kontoret. Mer om det senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!