Nyheter nyheter!

- Hur blir man lycklig?
- Va?
- Lycklig? Mera sånt.
- Jag läser, stör nån annan.
- Vem då?
- Ring nån...
- Vem..
- Alltså har du några nyheter eller inte?
- Jo...
- Ok, och?
- Men...
- Ok, sett den blicken förr. Har du inga bra nyheter så zip it.
- Hehe, zip.
- Ja?
- Finne på engelska ju!
- Alltså jag oroar mig för om du har permanenta hjärnskador ibland...
- Zip, zip...
- Ok, (lägger ifrån sig boken) jag säger detta en gång. Det heter zit tror jag om det ska vara finne.
- Nähä!
- Flämt, du är fan värre än en tamagotchi ibland.
- Google?
- Jovisst, gör va du vill.
- Du med?
- Alltså, snart kastar jag något hårt på dig.
- Google?
- Zip it....
- Hehe, finn....PANG! Duns...
- Hehe, tyst på köttbiten. Hmm, läcker det?
- ... Ööhhhhh, ont.. PANG!
- Sådär ja, nu kan jag läsa i lugn och ro.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!