Psykedeliska svampar kan påverka dina ögon!

Ok, nu följer den tredje upplagan av dom psykedeliska ögonen. Man skulle kunna tro att jag ätit ett gäng psykedeliska svampar för att lyckas få till dessa extraordinärt bra gömda ögon men det har jag inte.

image338
Psykedeliska svampar.
OBS! Hittade bilden på internet!!!!

Gillar att om man söker på psykdeliska ögon på google får man upp mig! Ok, reglerna är enkla. Ni har ca 10 sekunder på er per bild och inget jävla tjafs. Sätt på ashög volym på stereon eller det bästa är om någon petar och pikar dig under tidsfristen.

Jag brukar knäppa med fingrarna rätt i öronen på folk för att tracka ordentligt.

FÖRSTA BILDEN! HITTA DOM PSYKEDELISKA ÖGONEN NU!!!
image341

ANDRA BILDEN! 10 SEK!!!

image339

TREDJE BILDEN!

image342

Boyaka! Där satt den! Ögonen kan sin skit helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: egoina

inte du

2007-10-01 @ 10:57:39
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Hrm..

Kontrar en tumme ned med en tumme upp. Fler psykedeliska ögon, men inte för ofta. Framåt för Martins blogg!!

2007-10-01 @ 11:19:09
Postat av: Hrm..

Egoina, varför är du här? Har du inte hört 'ignorance is bliss'? Ignorera nu Martin, så kan du vara arrogant samtidigt. Två flugor i en smäll x)

2007-10-01 @ 11:20:26
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Jag hade gjort en film på dom psykedeliska ögonen men orkade inte redigera ihop den. Trycker in dom som bilder istället!

2007-10-01 @ 14:01:06
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Haha, Egoina söker sig hit. Jag sa att hon blivit lite roligare när jag läste ett inlägg där. Hon svarar med ett rent personangrepp...
Jag ler! =)

2007-10-01 @ 14:24:07
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!