Små barn små problem, stora barn stora problem.

Jag vet jag har legat av mig med inläggen. Jag brukade ju skriva typ 26 st om dagen där i augusti men kör lite andra prioteringar för tillfället som att:

- Äta
- Sova
- Jobba...nja
- Hålla kontakt med familj och vänner.
- Faktist vara utanför min hytt mer än vid måltider och fikadags.

Typ lite på den nivån var det förut. Ägnade mången timmar åt att redigera bilder och skriva. Men är man new här inne är det ju bara att klicka neråt lite. Det finns redan plenty och åter plenty material.

Jag har börjat skriva igen nu också. Jag skriver ner karaktärer och sketcher. I wanna create humor!

Känner att mitt huvud snart exploderar för jag har en miljon komiska sketcher och karaktärer att figurera och dokumentera. En av dom är en 14 årig kille som bara var tvungen att förlora oskulden innan han blir 15. Han lyckas inte med det men lyckas övertyga hela jävla släkten att inte fira han vid hans födelsdag den 2 januari.

Detta ger han psykologisk andrum för om ingen säger grattis på hans födelsedag så har han heller inte fyllt år. Hehe, sen lyckas han. Två veckor innan födelsedagen där han "fyller" 15...igen. Typ.

Hehe, nu vet du mamma varför jag sköt fram min födelsedag! Det var INTE för att det var tråkigt att fylla år på vintertid. =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej mitt rara barn..
Jag glömde visst något i din uppfostran; det är fult att ljuga. Och straffet för alltihop blir att nu vet ingen när man ska fira dig. Inte jag heller. Så det blev lögnens pris. Puss på dig ändå. Mödrar är ju tålmodiga varelser....

2007-09-16 @ 16:07:14
Postat av: Storebror

Du har alltså offrat ett helt livs födelsedagspresenter mot att förlora oskulden :)

2007-09-16 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!