Vision!

Fick en vision idag! Haha, jag älskar dom. Nu vet jag exakt vart jag ska i livet och har min närmaste framtid utplanerad. Jag har hittat en utbildning i Jönköping som jag tror passar och känner att livets pussel inte är en enda stor svart yta man ska försöka hitta bitarna till!

Skönt... Inväntar brorsans kommentar. Han vet att detta inte är min första men dom börjar bli mer och mer inriktade inom ett och samma område.

Hitta det du är bra på, bli bättre på det och till slut kommer människor betala dig för att göra det.

Richard Saint John

Tror det var han iaf. Gissar lite här.

En bok kallar det för flow en annan synergi och en tredje för alternativt paradigmskifte. I want it, I can feel it and Duke Nukem said it!

Feed me my Ecstacy baby!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Är det Guru.101 du ska kursa på?

2007-09-16 @ 00:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!