Vad som är på g med humorsketcherna.

Ok, tänker jag berättar vad jag sysslar med nu. Har precis startat en ny karaktär som heter BeigeBerit och hon är modebloggare. Hon jobbar nere i maskin och kommer presentera saker som tjockoljepeeling, Kalles oanade talang som intimfrisör och gå omkring krama alla mjuktuffa gubbar ombord.

Detta är mitt äg mot alla modebloggare around the world, ni är min inspiration!! =)

Sen har jag redigerat ett nytt VM i dom psykedliska ögonen, det gäller att räkna antal ögon. Väldigt klurig faktiskt. Sen så är Joacim ombord haj på photoshop. Ska ge han lite kort nu så han kan styra upp lite rörande munnar av stillbilder.

Kommer då skapa helt egna små befälsmöten ombord. Det första handlar givetvis om Lasses nya favortitkaka wienerkex och om min blogg. Den förstör ju liksom båtens brand.

Och, enbart befäl får vara med... och Olof.

Sen ska vi fortfarande lira kahockey. Inte gjort det än... Väntar på finare väder och längre resor.

BeigeBerits första klipp är redan färdigredigerat, snart också Psykedeliska ögon. Dock inte Kalle Ek's andra program. Alla var lite småsega idag så det blev ingen filmning tyvärr.

Jag och Martin har däremot filmat lite, ska redigera det imorrn eller inatt kanske. Sen har jag också en riktig go sjöman som drar en riktigt go historia ombord. Sjömäns historier är ju liksom klockrena!

Så, det finns att göra här. Jag redigerar och filmar hela tiden, mitt vanliga jobb känns lite ivägen faktiskt. Lite bilder ifrån kommande sketcher. Martin Bergman där med Kalle och Martin elev är avsnitt nummer fyra. Kapten till höger, hans mun ska vara odrförande för alla mötena i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, helt klart måste jag fortsätta följa dina galenskaper! Ha det!

2008-04-19 @ 20:45:44
Postat av: Kapten

Jag får en uppenbarelse i mässen.
Kalle är Jesus!!

2008-04-19 @ 20:51:17
Postat av: Malin

Jag ser fram emot det som kommer =) och det är rätt, äg modebloggarna! det är så det ska va!

2008-04-19 @ 20:53:27
URL: http://smillafan.blogg.se
Postat av: Martin

Har så många saker jag vill filma och klippa ihop. Det jag nu mest ser fram emot är att skapa dessa möten jag nämner.

Oj oj, men... Kanske ska godkännas av dom jag använder först.

2008-04-20 @ 01:07:52
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!