Hur förklara man sann glädje?

Jag sitter med glädjetårar samtidigt som jag skriver. Jag vill aldrig sluta ha semester. Denna plats Vang Vieng har givit mig så mycket explosiv glädje, att om jag får mera kommer jag sannerligen explodera. Jag fick jobbet om att fylla en bar med folk idag. Dom gav mig en mick, dom gav mig gratis dricka och en stor varm kram.

20 minuter senare var stället fullt. Jag simmade ut till människor i floden med små shots, sen simmade med dom in till baren. Sitter med små sår över hela kroppen men med ett leende som räcker till mig och tio andra!!!

När jag nu slutar skriva ska vi gå ut igen. Alla man träffat under dagen går till samma ställe. Vissa säger att man ska ta sig till ställen där inte många andra turister tar sig. Men det finns också en anledning till varför så många åker till samma ställe...

Lev livet fullt ut varje dag mina vänner!! Även de dagar då man känner sorg. Dom dagarna är de viktigaste. Lever man livet fullt ut varje dag, känner man allting fullt ut varje gång. Då är det så mycket enklare att vara glad när tillfället är rätt.

Det står fem pers och ropar på att vi går nu så jag måste dra. Vi hörs mina älskade alla!!!

Stor kram!!

Martin


Kommentarer
Postat av: Father

Jag gläder mig med dig så helt!

Att vara tacksam för livet och

glad mitt i allt det där som händer.

Even when it is blue and sad.

Kan det bli större?

2008-12-07 @ 22:58:35
Postat av: maya

Jag håller med dig=)man skall leva livet fullt ut, inga ledsna miner, bara glada miner o allt blir bra eftersom allt ordnar sig tillslut

2008-12-07 @ 23:55:14
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

KRAM!!!

2008-12-08 @ 04:43:08
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Erik (Adam på båtens lillebrorsa)

Asså det är så sjukt najs att läsa om en så posetiv å rolig person som du! Ha de skit bra och fortsätt att sprid lycka :P

2008-12-10 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!