I just love this place!!!

Vi har kommit till Vang Vieng i Laos. Jag har sällan skådat en vackrare liten by. Detta slår faktiskt Queenstown i både aktiviteter och skönhet. Vi trodde att vi skulle ta det lugnt i Laos men det finns inte en chans att göra det.

 

 

Det kallas för tubing och det gör dig lyckligare än lyckligast. Det är så svårt att sätta i ord hur fruktansvärt glad jag var igår. Hela min kropp hade så mycket lycka inom sig att om jag fått ännu en kram, så skulle jag säkert exploderat ut i glädjetårar.

 

Vi har så många vänner på detta stället just nu att det är sjukt. Folk hälsar från höger och vänster och det kom fram några som träffat oss på Koh Pha Ngan. Tydligen hade jag berättat en sån rolig historia för dom att den blivit mytomspunnen. Minns att jag berättade om the jellyfishes in Australia.

 

Dom kom fram och sade att den historien var det absolut roligaste dom hört. Sedan sa dom att du ska seriöst fundera på att pröva stand up.

Detta är just nu bland dom lyckligaste stunderna av mitt liv. Tack alla människor som har gjort detta möjligt. Tack världen för att du är så fin. Hur kan jag återgälda dessa stunder ni ger mig? Det är en fråga jag ställer mig varje dag.

 


The happiest guys on the planet right now.

 


Kommentarer
Postat av: maya

Åh vad roligt att man får höra sånt=) Det stämmer ju, du är ju verkligen en sjukt rolig person^^

2008-12-02 @ 14:10:56
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

=)

2008-12-03 @ 04:09:45
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!