Jobbar i Na Thrang

Dessa två dagar har varit fyllda med så mycket nya erfarenheter. Sitter lite stressad nu och skriver för jag ska snart till mitt nya jobb. Ska ta det från början.

Igår kom vi fram vid 06 på morgonen. Gick till stranden, skängde av oss alla kläder och sprang rätt ner i dom extremt höga vågorna. Checkade in på hotellet och träffade alla nya vänner som Nils gjort under tiden jag jobbade i Vang Vieng.

En av dessa personer är Sarah. Lyckas redigera ihop ganska mycket av nästa filmklipp fram till klockan 12. Gled ner på stranden och badade lite till. Jag och Sarah vandrar runt och kollar ifall vi kanske kan styra en fest till kvällen. Träffar en kille som delar ut flyers för Why Not Bar.

Vi säger att vi jobbar som inkastare vanligtvis. Vi får en tid då vi ska träffa chefen vid baren. Senare träffar vi en störtskön svensk vid namn Jocke. Sarah och Nils sticker iväg till något slags spa bastu variant. Jag och Jocke tar oss till Why Not Bar.

Klockan 16 så sitter jag i en arbetsintervju ihop med Mr Free och Mr Tin. Jocke skrattar hela tiden för jag slutade aldrig prata och helt plötsligt sträcker Mr Tin fram sin hand.

- You are good publicity for Why Not Bar. You and Sarah have the job.

Så nu glider jag och Sarah runt och styr upp folk till baren. Lyckades styra upp ett väldigt bra avtal med dom faktiskt. Samma kväll träffade jag fem pers som kände igen mig från Vang Vieng.

Har inte tid att skriva mer. God Jul och gott nytt år på er allihopa!!! Nu ska det minglas.





Kommentarer
Postat av: berndt

GOD JUL

ÖNSKAR

BERNDT OCH MONA David

Sherie o Smulan

2008-12-24 @ 18:21:31
Postat av: Martin

GOD JUL TILLBAKA!!!!

2008-12-25 @ 07:25:27
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Vacco

Önskar även jag God Jul!

2008-12-25 @ 21:25:56
Postat av: Martin

God Jul på er mina vänner!

2008-12-26 @ 13:35:11
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!