Ouch...

Okej nu tvingar Nils mig skriva om ytterligare en pinsam sak . För två dagar sen satt jag och pratade ihop med en söt liten flicka ifrån Kanada. Vi hade hur trevligt som helst. Tills hon blev skitfull och sådär roligt asjobbig som bara skitfulla människor kan vara. Typ, snart spyr jag rakt i ansiktet på dig full.

Jag som inte alls var i samma kaliber som henne för tillfället. Gick därifrån…

Nils sa dagen efteråt att hon letat efter mig och fullständigt flippat för hon just blev dumpad. Sen så är ju det här stället ytte pytte litet. Så på tubingen igår kommer hon och hennes kompis till samma bar vi var på.

- Martin, kolla! Din flickvän!
- Oh fan… Jaha, får la be om ursäkt för att jag faktiskt bara gick.
- Bra Martin. Det är det enda rätta.
- Vem är det nu igen?
- Det där var hennes kompis i alla fall. Det minns jag. >>Nils pekar bestämt mot en tjej vi båda minns.>>
- Mmm, jo det är det ju.
- Hon är blondin och med den där tjejen. Det måste ju vara hon. >>Nils puttar fram mig.>>
- Ehh, jo det måste det ju.

Går fram och klappar blondinen på axeln. Trycker in ett paket margarin i käften och spiller ut min ursäkt.

- Hi! >>Fokus nu.>>
- … >>Endast en blick…>>
- Yeah, I’m sorry about the other day there. I just got really tired you know and like… left. For bed. Sorry about tha… >>Tjejen lyfter på sina solglasögon.>>
- What?
- Yeah… you know the other day. Two days ago. >>Fan vad förvånad hon ser ut då?>> You are from Canada right?
- No. Finland.
- Oooohh… >>Nils kissar på sig.>> Okey, ehh, having a good time? >>Ser en annan blondin komma fram.>>
- Yeah, I think you should talk to that girl over there. >>Varför var dom också tvungna att känna varandra!? Smooth Martin…>>
- Ehh, hehe. >>Kliar mig bakom nacken.>> Yeah, sorry about that. I’m gonna like… go over here, ehh. Hehe, bye.
- Bye…

Tar fyra steg. Knackar en ny tjej på axeln.

- Hi!
- … >>En skitsur blick. Undrar hur det här ska g….>>

SMACK!!! >>Nils ligger i fosterställning längre bort och pekar mot mig.>>

- You fucking asshole.

And Martin finally got what he deserved…


Kommentarer
Postat av: maya

Aaaaaw, det där lät illa. Med tanken på att Nils låg i forsterställning så måste det verkligen vara illa! Fast jag kan förstå vad hon tänkte & kände sig.

2008-12-04 @ 11:24:14
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Martin

Mmm, men jag hade ju ratt installning om att faktiskt be om ursakt!!



Typ... =)

2008-12-05 @ 03:58:09
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!