134 meter är ganska högt...

Imorgon...

Ja, det kostar runt 1100 kronor att göra, exklusive DVD:n o så. Det ar ca 134 meter högt och man faller i ca 8,5 sekunder innan det tar emot en aning...

Bungy baby, the highest there is...

Allt är redan booked and payed for, hon i kassan såg mig djupt i ögonen medans jag betalade:

- Have you done any jumps before?
- No...
- It is pretty scary you know.
- Hehe, I know.
- You should have done a smaller jump first.
- Sorry babe, gotta run. Catching an early bus in the morning.
- Ok, just don't eat so much breakfast.

är lite sådär lagom ladda kan man lugnt säga. Har redan börjat pumpa adrenalin typ, hoppas fan att jag hoppar bara. Jag kommer också stilla en liten pervers lust jag alltid haft. Varje gång jag står vid ett stup, då dras kroppen nästan lite över.

Har alltid varit nyfiken på hur det skulle kännas liksom. Mmm, come to me baby!

Here it is! Nevis Highwire Bungy!


Kommentarer
Postat av: jennie

oh shit! jag skulle aldrig våga dte!

2008-02-18 @ 15:27:57
URL: http://jenniemeier.blogg.se
Postat av: homas

ok e det det som du kallar extrem sport!? Jag har kommit på en helt ny. Du vet ju att vi har trådlöst nätvärk ombord på våra båtar. Där kan man dela med sig av det du vill på din h-disc. Jag tänkte så här. Om man kommer till en helt ny båt och ingen
vet vem du e, Läg upp dina filmer till förfogande. Döp dom till grymt bra porr. Och sen när dom andra ombord börjar kolla på dom råkar det visa sig att det e värsta bög hård porr filmerna. Avsluta det hela med att stå i duschen och banka i skottet (väggen) och skrik jaaaaaaa knulla min röv hårdare hårdare ja det går snart för mig knulla min röv tills jag spricker. Någon har garanterat hört dig. Och det kallar jag extremsport.

2008-02-18 @ 23:46:43
Postat av: thomas

Ja ok då 8,5 sekunders fritt fall e också lite respekt.

2008-02-18 @ 23:50:00
Postat av: Martin

Thomas, ja... Hehe, kan du inte starta en egen blogg. Liksom for att se hur lange innan den blir forbjuden.

=)

2008-02-19 @ 00:26:04
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Thomas, ja... Hehe, kan du inte starta en egen blogg. Liksom for att se hur lange innan den blir forbjuden.

=)

2008-02-19 @ 00:27:51
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Thomas, ja... Hehe, kan du inte starta en egen blogg. Liksom for att se hur lange innan den blir forbjuden.

=)

2008-02-19 @ 00:28:47
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Anonym

såg faktiskt inte att jag skrivit homas istället för thomas, men det blev ju bara ännu bättre. OK jag ska (kanske om jag orkar när jag e nyckter) starta en egen blogg men du får nog hjälpa mig komma igång. sen ska vi gissa hur länge jag får skriva innan den blir förbjuden.

2008-02-19 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!