Andas... andas lugnt.

Har kommit till lilla staden Westport nu, nordostra sidan...

Jaha... Nu funkar inte alt knappen, da kan jag inte gora nagra aao.

Jag har borjat se fram emot att fa komma hem, billigare internet, filmjolk och ehh. Fick ett mail ifran min arbetsgivare nu. Jajamensan, tillbaka till Bro Anton den 1 april eller tidigare.

Ja, det blir tva veckor av Polly, svensk yoghurt och harlig svensk kultur. Saknar varat lilla land faktiskt.

Lollo som jag reser med har fatt traningsverk, kanske nagon slang av muskelinflammation. Vi har vandrat som ba fan kan man saga! Igar tog vi en 8 timmars promenad pa 6 timmar. Abel Tasman National Park, 2,2 mil...

Najs som fan!

Ar imponerad av henne faktiskt, hon biter ihop trots skoskav och vark i hela kroppen. Lollo ville doda manniskor istallet for att saga hej till varenda glad fan efter ett tag. Sedan har hon overtygat mig om att man inte behover mjolk till havregrynsgroten, sa nu ater vi utan.

Ska vidare nerat snart till glaciarerna.

Jaha, nu gick det inte ladda upp kort ocksa.

Giv mig styrka...

Kommentarer
Postat av: berndt

1,2kg extra vassegoo

2008-02-26 @ 03:15:07
Postat av: Rebecca

Skoj att du kommer tillbaka till oss igen:)

2008-02-27 @ 14:38:39
Postat av: Martin

Ska bli intressant att dra till sjoss igen. Hoppas bara jag far igang min dator innan dess. =)

Annars blir det nog tungt...

Shoo!

2008-02-28 @ 08:00:02
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Tackar tackar Berndt!

2008-02-28 @ 08:00:57
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!