Natursköna Nya Zeeland!

Herregud internet två dagar i rad. Vi glider omkring i Aikura, det betyder "att äta skaldjur" på Maori. Vad grejer jag lär mig...

Marie är på valsafari och Mette skulle simma med delfiner, tyvärr var det fullbokat för Mette. Hon kanske kan få en plats lite senare idag. Jag hoppas det för henne, hon vill så gärna göra det.

Båda flickornas föräldrar verkar ha lugnat sig en aning nu, dom var lite oroliga för vad jag skulle hitta på med dom. Skulle vara roligt att presentera sig som våldtäktsmannen ifall jag i framtiden träffar dom.

Nya Zeeland, det är så vackert. Jag måste tillbaka, jag vill campa uppe i bergen, jobba som fårfarmare och cykla tandemcykel. =) Igår lagade vi middag bredvid ett enormt vindruvefält, åkte bil på en slingrande väg igenom bergen, tittade på Nya Zeeländska pälssälar och imorse vaknade vi upp med soluppgången vid ena sidan av bilen och en dubbel regnbåge vid den andra. Precis vid havet...

Vi ska ta oss till den västra sidan idag för att sedan åka kustvägen ner till Queenstown. Marie vill träffa en kompis där, jag och Mette kommer åka ut till områden där dom spelade in Sagan om ringen.

Min resa känns smått overklig fortfarande. Mitt närminne är fullproppat av helt fantastiska upplevelser, otroliga människor och oförglömliga syner.

Snart bär det av hemåt, shit vad kul det ska bli. Jag längtar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!