Har blixten slagit ner än?

Adelaide idag, ska skriva ner mina sketcher jag kommit på dom senaste dagarna. Detta är anledningen till jag inte har ägnat min tankekraft åt blogghumor under resan.

Ber om ursäkt för det.

Däremot kommer denna blogg fullständigt explodera snart, eller ja, typ när själva resandet lägger sig.

Jag har väldigt många ideer till sketcher och karaktärer. Det jag behöver är en kamera, dator med de rätta programmen, rekvisita i form av "kostymer" till karaktärerna, gärna min kompis Nils och en kameraman.

Kameran ska la ha en trådlös mick också så ljudet blir bra. Bildkvaliten behöver inte vara perfa, ljudet är viktigast.

När jag har detta eller lite av detta så exploderar det. Det kommer bli väldigt mycket video, endel bra endel kanske dåligt. (Smaken är som baken... den är delad.) Att experimentera är nyckeln till att hitta det som fungerar!

Jag kan inte sluta tänka på att skapa humor. Precis varenda minut går till det just nu, det bubblar liksom i huvudet. Vissa dagar har jag endast suttit med en bok och penna framför mig och försökt "fånga ideer". Det är som att försöka hitta rätt radiostation.

Det surrar och surrar av olika ideer, fångar en, skriver ner lite om den och försöker sedan fånga en annan.

Jag är så nyfken på vad som kommer skapas i framtiden. Mina fingrar blixtrar av kreativitet och min kropp vibrerar av blotta tanken till när jag har rekvisitan tillgänglig.

Snart... mmm, snart så kan jag börja.

image705
Jag vill så gärna sprida glädje!

Kommentarer
Postat av: Berndt

Kör i vind välden behöver bli lite roligare.
Berndt

2008-01-25 @ 02:40:37
Postat av: Martin

Haha, precis!

2008-01-25 @ 07:40:45
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: TMNT

Glädje är alltid uppskattat, så där kan du som lixom inte misslyckas ;)

2008-01-27 @ 20:07:49
Postat av: Martin

Tror inte det heller! Mmm, jag vill, jag vill, jag vill!

2008-01-28 @ 14:57:53
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!