Oh baby I'm in the outback!

Haha ja då var jag tillbaka till en dator igen. Vart ska jag börja? Jag är helt tagen av alla upplevelser jag haft den senaste veckan.

Sovit under bar himmel, åkt en hel massa buss, sett en hel massa öken och fått kanske trehundrafyrtiosju nya ideer om vad jag ska göra med mitt liv. Jag är i Alice Springs just nu och ska styra in lite bilder på datan här hade jag tänkt.

Har haft med mig ett litet anteckningsblock under resan, ska se vilka små minnesvärda stunder det innehåller.

Dags att blogga helt enkelt!

image609
"I just love it when I'm bored, because I get so happy when it's over."

Kommentarer
Postat av: Hrm..

Wow, ett citat som är internet-original. Fint.

2008-01-17 @ 20:42:20
Postat av: Martin

Haha, en konstig person sade det i min närhet. I like!

2008-01-18 @ 01:57:26
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Sandra

ser soft ut :)

2008-01-20 @ 20:37:50
URL: http://sandrafackel.blogg.se
Postat av: Martin

Det var riktigt najs. Sov under bar himmel den natten, helt otroligt vackert.

2008-01-22 @ 00:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!