Ok, jag börjar avslöja lite...

Ok, jag har beslutat mig nu för att dela med mig lite av mina ideer till min humorserie. Jag kommer starta en videoblogg och börja göra små sketcher/avsnitt. Två olika saker här.

Allting är övning och experiment hela vägen. Videobloggen har också ett syfte, den kommer vara humoristisk givetvis.

Ett tema till videobloggen är då mina mål i livet och vägen dit. Har inga planer över vilket mål som ska komma först, dom ska bara göras.

Mål i livet:

Att stå som ensam man i ett rum fyllt med 100 kvinnor. Det är inte svårare än vad det låter som, fyll rummet med kvinnor och observera en ung mans strävan till att bli en komplett individ! Alla kvinnor ska också stå och hålla ut sina händer som en tunnel.

Sedan ska jag lite lätt halvt springandes ta mig igenom denna tunnel av händer. Det är här som Martin Bergman kommer in och fixar lite najsa bilder och musik.

Fantasi, vad härligt det är ibland.

image717

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!