Sebastian Johansson

En sak jag lärt mig är att värdesätta dom små sakerna här i världen. Därför är detta inlägg dedikerat till Sebastian...

Jag har alltid trivts ihop med den, vi har varit på alla möjliga ställen tillsammans, ibland bråkar vi men för det mesta är vi goa kompisar. Lille Sebastian håller nu dock på att bryta sig loss lite ifrån mig och vill skapa ett eget liv, givetvis hjälper jag till så mycket jag bara kan.

Vad gör man inte för gamla goda vänner...

Han har nu en helt egen facebook profil och välkomnar alla som vill att vara hans kompis. Klistra bara in denna mail i sökfältet så hittar ni Sebastian.

[email protected]




Kommentarer
Postat av: Ch.

Googlade fram definitionen av 'mushroom stamping', kanske något för Sebastian?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!