Strävar alla efter sin dröm?

image583
Hmm, den funkar ändå.

Haha! Min kamera tar kort fast displayen inte fungerar, riktigt najs. Ska bli mycket intressant och se vad för bilder som ligger inne här.

Ska ändå se om jag hittar en schysst videokamera, måste börja filma lite.


image595

Jag ska inte ljuga här. Jag blev faktiskt lite tårögd, detta är riktigt stort för mig. Den lille heter Dexter!

Bilderna kommer ifrån nyårsafton dårå, riktigt najs liten park. Guiden vandrade runt i en liten skogsplätt också. Emma och jag fattade inte varför i helvete vi skulle in där. Sen började han rycka och slita i alla träd och jiddra något om att dom var beskyddade palmer av något slag.

Jag Emma och Therese sekunden efter den biten fakta kom in i huvudet:

- Palm? Beskyddad?
- Det blir en 'och' här va?
- Mmm, vem fan ser skillnaden på den palmen och den där palmen? Lökringen blir synlig medans jag pekar.
- Precis, vilket pucko...
- Värsta.
- Titta, ett djur har bajsat här! Viftar som ba fan med armen!
- VA!? Få se!

Highlightsen var ändå när guiden faktiskt slet av en bit bark och började tafsa på det. Han påpekade att det var så mjukt att det gick att använda som toalettpapper.

- Shithouse paper?! Really?
- Ehh, yes. Toiletpaper.
- My god, what wonders nature sometime bring us. Fingrar lite på barken. Mjukt och skönt, mjukt och skönt...

Jag är fan mer imponerad av min fotokonst när jag inte ser hur fan kortet blev ändå. Detta kan bli lyckat!

Kommentarer
Postat av: Berndt

Grattis på årsdagen

slgtfaren
Berndt

2008-01-02 @ 14:56:23
Postat av: Martin

TACK! Jag fick en kaka av folket pa hostelet faktiskt. Riktigt trevligt!

2008-01-03 @ 23:50:42
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!