The Great Ocean Road

är i Melbourne nu och tillbaka efter lätt den roligaste tripen hittills! Efter 5 min på bussen så blev jag tjenis med Hannah och Claudha, vi har skrattat så tårarna sprutat varje dag!

Har också äntligen prövat kängurukött vilket är den godaste biten mat jag någonsin ätit!

Vi stannade på helt otroligt många ställen, albinokängurus, djungel, berg, surfstränder jag kommer aldrig glömma denna utflykt.

Gruppen var också helt fenomenal. En ganska avgörande faktor ifall resan blir lyckad eller inte...

Några bilder ifrån resan, ska ha en lugn dag i Melbourne imorgon. En liten coffeshop dag ska det bli! Ska skriva mera här snart såklart. är lite saker som händer just nu bara. Träffar så fruktansvärt mycket människor, sitter och pratar hela tiden!

Och en annan sak. Det största hotet emot koalor just nu är faktiskt klamydia... Jepp, så är det.



image712
Is najs, yes?

Kommentarer
Postat av: Berndt

Det hela ser härligt ut.Att du kunde plåta två vita kängurus och en ödla det ger extra plus i kanten .
Men vilket djup i bilden från dalen WOW!!!
Berndt

2008-01-29 @ 03:00:14
Postat av: Martin

Ah, shit just det. En bild på albinokängurun ska upp!

2008-01-29 @ 03:04:45
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!