Aftonbladet tog kontakt med mig!

Har inte skrivit någon rolig historia sen jag kommit ombord. Anledningen är för att Aftonbladet har tagit kontakt med mig och vill att jag lägger upp mina framtida videoblogg klipp på deras sida Mitt Klipp. Sedan kommer de hjälpa mig att synas på sidan.

De ville också att jag lägger upp några av mina tidigare klipp.

Detta har jag meddelat alla ombord och reaktionerna är att det verkar vara en kul grej givetvis. Igår matade jag Lasse med ett Singoalla kex tillexempel. Mycket lyckat!

Så mitt nästa videoblogg avsnitt är postat hem till brorsan nu, det handlar om själva påmönstringen, ingenting ombord ännu. Men jag har redan filmat några av sjömännen ombord och kommer få till en riktigt schysst tredje del.

Aftonbladet skall också intervjua mig har de sagt via den mailkontakt vi haft. Antingen via mail eller telefon. Detta kommer ske om några veckor då jag också lagt upp några klipp. Givetvis kommer jag nämna att Broströms tog upp mig och mina klipp på deras befälsmöte.

Så nu hoppas jag att intresset för att se livet ombord är stort.


Jag önskar mig själv lycka till, gör hårdrockstecknet och fortsätter jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!