Frankrike, tror jag.

Jaha, okej då. Jag skriver vart vi är. Alltså, jag kan kanske förstå varför man som landkrabba vill veta det här. För mig, fortfarande ser jag endast oljeraff, smutsigt vatten och ännu fler båtar. Men, efter flera påtryckningar och kommentarer...

Vi har kommit ut ur den engelska dödens triangel och in i någon slags Fransk variant. Hur det gick till får ni följa mina följetångar om.

Just nu, Donges i Frankrike. Nästa ehh... Fasen också. Nu glömde jag bort det. Hade det precis på tungan. Det är endast två timmar sjöresa härifrån, kolla google maps eller nåt. Typ norråt tror jag.


Fisketävlingen, en kommande historia.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad har du nu ställt till med till sjöss??

2008-07-30 @ 18:35:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Martin

Lorient heter stället vi ligger på nu.



Så var det...

2008-07-31 @ 17:53:27
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!