Så här kommer mina framtida videobloggar se ut.

Jag har nu gjort vad jag kallar är en videoblogg. En lite mer riktig videoblogg. Jag gör det för att jag vill bli snabb på att redigera klipp liknandes detta.

Jag gör det för att jag kommer ta med mig datorn till Asien, och jag vill dokumentera resan genom video. Jag kommer försöka få mera regelbundhet på klipp som dessa. Vad tycker ni om klippet? Ni som jag träffat under sommaren känner igen det mycket mer givetvis.

Jag ville göra ett litet klipp för att säga hej då. Jag har inte hunnit säga ett riktigt adjö till alla jag skulle vilja ännu. Vissa av er kommer jag inte träffa på över 8-9 månader nu. Kram på er alla ni, ni vet vilka ni är.


Kommentarer
Postat av: Språkpolisen

Språkpolisen vaknar. Klockan är två på morgonen. Ser 'jag mobbad där'. Nej. Det ska vara 'jag ÄR mobbad där. Språkpolisen går och duschar.

2008-07-15 @ 02:34:32
Postat av: Maria

Skojig prick :-)

2008-07-15 @ 06:50:04
URL: http://www.xn--lnakuten-9za.se
Postat av: Rebecca

Japp det var full fart på Lasse, ehm eller han fruktade för sitt liv och försökte få slippa åha MOB:en men Jeff gav sig inte.



Jepp syn imorrn för jag lär sova när du kommer ikväll:)

2008-07-15 @ 06:55:57
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Martin

Haha, språkpolisen är fortfarande på hugget. Jag låter det vara just nu.



Tack Maria.



Och det ska bli trevligt att få segla ihop igen Rebecca.

2008-07-15 @ 08:53:30
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: JH

Grattis till din sköna videoblogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!