Var skönt att få skratta åt en bit text.

Själv har jag haft det riktigt svårt att hitta roliga texter där jag brister ut i skratt. Äntligen fick jag en kommentar som förde mig till en mycket rolig blogg. Det är en sjömansblogg, men det jag läst hittills handlar inte så mycket om sjöfart.

Jag har suttit med ett leende på läpparna de senaste fyra inläggen, kommer ta lärdom av denne mans skrift. Bli inte rädda för att det kanske ser ut att vara mycket text. Det finns en klar tanke bakom inläggen, jag imponeras av det enkla sarkastiska sättet att framhäva sin poäng.

Detta var precis vad jag behövde nu. Ska fortsätta läsa.

Va fan ska du på sjön och göra? - Varför lyssnade jag inte på Svante.

Här är två inlägg jag gillar.

BingoBongo
Konstiga lappar ombord Vol 4 Norge

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ännu en rolig sjöman, vi sjömän kan!

2008-07-28 @ 17:41:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ted Wolter

Haha det var et tag sen jag la ner bloggande. Men nu när jag ser att det finns en (1) som läser kanske jag ska börja igen. Har haft mina dubier om folks förmåga till läskunnighet. detta baserat på min egen stavningsförmåga!



Vänd kappan efter vinden!

/Ted

2008-08-01 @ 22:47:58
URL: http://sleten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!