Vart är nu och vart är sen?

Har fått klagomål och krav på mig ifrån olika håll att skriva om vart jag är påväg emellanåt. Jag har faktiskt trott att detta inte varit av intresse för denna blogg. Jag har tydligen fel på den punkten och ska ändra på det.

Igår så tog jag mig ifrån Linköping ner till min far för att packa min väska. Jag är nu stand by för att åka ut på båten, har inte fått något besked ifrån Broströms om exakt när eller var detta ska ske. Har bara hört att det ska ske i början på denna vecka.

Så enligt Broströms sitter jag här med min väska stand by. Verkligheten är att jag sitter och laddar upp filmer på youtube, pillar mig i naveln och dricker kaffe. Och nej, jag har inte packat väskan.

Kram på er!


Jag gillar hundar även fast de morrar åt mig ibland.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan!

HItta just din blogg tack vare att min vän jobbar på kilroy.

Nu blir du tyvärr nog inte av med mig som läsare.

Behöver jag ett gott skratt vet jag vart jag ska gå. hoppas din vegan polare har hämtat sig efter snigel och döda plantor. haha

2008-07-14 @ 09:37:25
URL: http://www.tovik.se
Postat av: Martin

Coolt Kilroy. Jag gillar er. =)



Och Jessica, jag hoppas du kommer få flera skratt här inne.



Och alla andra för den delen också. Just nu är det riktigt roligt att göra nya inlägg!



Och ja, min vegankompis. Kommer sakna han och hans roliga kommentarer.



Shoo!

2008-07-14 @ 09:55:49
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: sheries husse

SHERIE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG VVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFS

2008-07-15 @ 02:56:44
Postat av: johanna

Hihi va sött =)

Din blogg ska jag kika igenom en kväll då jag har mycket tid.

Take care

2008-07-15 @ 19:55:56
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!