Hur kom åäö till? Jävla as till bokstäver!!!

Här har jag gått och väntat på stunden att äntligen få börja skapa, börja skriva humor igen. Dock så möts jag varje gång av otrolig frustration och vemod över att klicka på 'skapa' knappen i min blogg.

Problemet är samma som jag fruktade innan jag åkte iväg. Problemet är det svenska alfabetet, varför är vi så dumma att vi måste ha äckliga prickar över våra bokstäver?

Och vad dom ställer till det i våra svenska sinnen när dom inte finns där!

Ett mysterium, en av dom stora frågorna, hur kom dom till? är det pga våra dialekter? Jag tror det, jag säger att det är anledningen till att vi råkade rista in ett par prickar över oet. När östgöten försökte sa mjod och alla fnittrade över hur konstigt det lät.

Då ba lacka aset, gick ut till första runsten och med knogarna så ristade han in lite prickar här o var.

Att skriva ett långt inlägg för mig kostar runt 30-40 kronor, därför väntar jag tills jag kommer hem.

Måste nog erkänna att jag är mest sugen på att börja filma än att skriva. O'hoj va kul det ska bli! Köpte en peruk igår också... Ska lägga in ett kort ikväll. Eller, ja morgon för er.

12 timmars diff baby, en Jet Lag att minnas helt enkelt!

Shoo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag håller med dig. Jävla skitprickar!

2008-03-08 @ 13:59:46
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!