Broströms, får jag mönstra av imorgon?

Ett meddelande till kontoret Broströms. Kommer det någon båt ut och hämtar mig imorgon eller? Imorgon är det den 28 maj, en Joel Wettergren ska komma och lösa av mig då. Ni har väl inte glömt det?

Nu ska vi se hur Broströms sköter min avmönstring som egentligen ska vara imorgon. Vi ligger till ankars utanför Rotterdam, jag är inte den enda som ska av heller.

Detta ska bli intressant. Ett inlägg om dagen kommer nu för varje dag ni inte sköter min avmönstring som det är sagt.

Har redigerat väldigt mycket på att hitta bumber avsnitt två. Jag har snart satt subtitles på hela avsnittet, har också hittat en låt. Äntligen... Det här blir bra, bäst hittills. Båda dessa avsnitt ihop är så hysteriska som Olof bara kan bli.

Gert, han får ta mycket stryk dock.

Och igår så ringde en av VD-arna inom Broströms ombord, precis när jag klev in på bryggan. Haha, jag visste inte vem det var och gick ner på knä skriksjungandes "We love Broströms, we love you so.". Kapten började göra 'skära av dig halsen' tecknet emot mig när jag började lira luftgitarr... snurrandes på rygg såklart.

Lite bilder från senaste dygnet.

image856
Don Hjort mobbas genom att kittlas. Lite suddigt men jag fick bildbevis på det. Och en liten film.

image857
Reparatören, han som fastnade, spillde kaffe. Alla blev helt tysta i rummet, han ville inte torka upp först. Då såg man mässjäntan börja ladda med att snart vräka sin kopp kaffe över han. Han märkte det och torkade då upp...äg.

image836
Detta är häromveckan, en helikoper ville öva bredvid oss.

Heli plus skorsten
Tyckte den här blev najs. Och så lite gratisreklam för mitt tankfartygsrederi Broströms.

image858
Ytbärgaren ifrån helikoptern. Jag hade velat vara ytbärgare, mer macho blire inte!

Kommentarer
Postat av: Storebror

There is always more macho.

2008-05-27 @ 22:28:03
Postat av: Rebecca

Haha du är för klockren! Stackars repen igen, hårt liv, han kanske har en framtid som mässman, tyckte han nämde nåt medans jag var ombord att han skulle söka jobb som det...

Hoppas det löser sig och du får åka hem, jag håller tummarna:)

2008-05-28 @ 13:07:30
URL: http://rebeccaskog.blogg.se
Postat av: Martin

Ankomst Sverige på fredag. Check!

2008-05-28 @ 17:38:18
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!