Brostrom.se

Ok, är inne på mitt rederis hemsida lite nu. Tänkte att jag kollar la in deras bilder, kom tillslut in på management sidan. Haha, där hade vi allt en liten linslus.

Hade varit roligt att få dessa bilder lite kontenuerligt uppdaterade, kul o se sjömansbilder jo!

Här har vi Broströms bilder över management!

Men att spara bilderna var inte så lätt för mig, är det någon som lyckas med det? Jag lyckades ladda hem en av bilderna, men sen gick det inte att få det som skrivbordsunderlägg. Har ägnat två timmar nu att försöka lista ut hur man gör, men tyvärr.

Jag ger upp. Så mycket för att vilja hålla sig lite up to date.

Kommentarer
Postat av: Storebror

Har du inte Photoshop? ... Var väl som själva fan, JAG har inte Photoshop! Internet away!

Iaf, jag tänker inte modda runt dom här bilderna, men du kan göra det sen när du kommer hem. Själva bilderna är ju 24MB stora, så ditt fjutt-satellit-modem klarar väl inte trycket. Dessutom .tif, så det måste fixas det också. Faktiskt tycker jag ditt rederi får ett stort fett FAIL för att dom tycker om ENORMA bilder.

2008-05-12 @ 16:06:03
Postat av: Martin

Mmm precis... och att det är enbart en enda person i management. Måste va tungt att axla allt det där ansvaret helt själv.

2008-05-12 @ 19:33:16
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Fredrik

Angående nerladdning av bilderna.

Med Safari var det inga som helst problem att ladda ner bilderna till datorn. Testa med Firefox, borde inte vara några problem.

Det kanske är något med Internet Explorer som inte vill sig.

2008-05-12 @ 19:47:42
Postat av: B PROUD

Tjena!!

Följer din blogg med stort intresse. Jobbar också för BDSM. Undrar om Ni inte fått info-mailet på Anton angående dresscoden. Varje lördag/söndag ska man bära slips enligt de nya direktiven. Har inte sett något i bloggen så det är möjligt att Ni har missat det. Självklart har alla här ombord på sig en slips som gör att vi alla knyts ihop varje lördag söndag.
Tack för titten

2008-05-12 @ 23:22:06
Postat av: Martin

Jag ska kolla upp detta mail. Eller så mailar du det direkt till mig på [email protected]

Kommer nog ha det svårt att hitta det. Om någon också hittar lite schyssta reklambilder som Broströms lägger upp i olika tidnigar. Maila!

Kan jag få tips om sånt av flera mån tro?

Fan, kanske ska göra ett inlägg om detta. Måste ju ha tips om officiellt skvaller till sjöss ju.

Gäller även Donsö Rederierna. Mmm... Donsö...

2008-05-13 @ 01:31:59
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!