Internet ba ballar ur...

Vi har precis lämnat ett ställe som heter poopwater. Internet har legat nere i nästan ett helt dygn, flera krismöten har hållts ombord. Ett tag var vi inne på att lägga ner lastningen för att istället få hit en mobil antenn så vi alla kunde börja skicka mail igen.

Bro Designer (systerbåt till Bro Destroyer, Bro Delerium och Bro Destructor) låg också bredvid oss när vi kom in, vi alla ställde upp oss och sjöng a capella, we love Broströms, we love our company. Samtidigt som folk stod och tog sig för Broströms Bröstet och kände att vi alla var såna sjuhelvetes bra Broströms Brand Company Guys hela bunten.

Så den nya sloganen lyder nu. Jag tar mig för mitt BB och känner, fan vad jag är en bra BBCG.

Sen har eleven myntat ett nytt uttryck inom tankfart.

- Ska vi sätta fire wirern?
- Eller du menar kanske... trumvirvel, USB-kabeln?

Den moderna sjömannens torra skämt har börjat vädras ombord...

Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Den som känner Martin-Blogg, som jag gör, vet att ingenting kan hejda den Bloggaren när han kommer till datorn. Bara en stark och väl anförd militärstyrka som gör sin plikt utan tvekan och lyder sitt befäl?,eller ett kraschat internet, kan dämpa honom en kort stund.

Alias Igge-Popp

2008-05-12 @ 11:39:02
Postat av: Cheng Igge

Ja just det, något roligt osså

- Har du köpt en ny skiva?
- Ja, jag kom över en billi? Holiday.

2008-05-12 @ 11:48:17
Postat av: Rebecca

Hmm om Broström skulle få för sig att bygga fler D-klassbåtar så har vi ju namnen klara här.

Sången var underbar, synd bara att en viss person ganska aggresivt skickade in mig för att hjälmen var kvar i hytten och jag inte fick lyssna klart...

2008-05-12 @ 14:26:43
URL: http://rebeccaskog.blogg.se
Postat av: Berndt

Så här är det
http://www.slutet.se/

2008-05-14 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!