Mjukmedel i håret?

Efter lunchen idag så gjorde jag en ny upptäckt. Jag la min hand på Magnus (förstemaskinistens) hår, det var jättemjukt. Han vägrade berätta vilket schampoo han använder.

- Gu va mjukt! Hur gör du?

Magnus suckar...

- Hallå Magnus, vad är hemlisen?

Suckar högre...

- Meh! Kom igen nu Magnus. Gör 'luften är fri' tecknet framför ansiktet. Magnus prasslar ihop sin tidning och ser emot mig.

- Martin, va fan försigår i ditt huvud egentligen? Med min hand krullandes i hans mjuka hår.

Kommentarer
Postat av: Psyk

Det kanske var nya 'Wash & Go Sailor' eller nåt. Inte för att det finns. Fast det finns många med mjukt hår som är styva i hjärnan, skratt.

2008-05-12 @ 00:47:06
URL: http://psykbrytet.blogg.se
Postat av: Martin

'Wash & Go Sailor'. Hmm... nästan som shake n' bake. Hmm, detta kan bli något.

2008-05-12 @ 03:44:17
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!