Slödrar över mousepaden.

Sitter med datorn i knät, slödrar fingret över min lilla mousepad, ser mig runtom i hytten. Ensamt... Klickar in på Rebeccas blogg, hon har redan hunnit skriva om brandövningen. Haha, övning ja, blodigt allvar blandat med klämkäcka kommentarer över radion.

Blev klar med ett videoklipp igår också, lyckades charma fram ett leende på alla som jag visat det för. Även Don Hjort, och det... det är inte lätt. Inte för att han inte har humor, mer för att han är riktigt ärlig.

Det är riktig sjöfartshumor den här gången, folk på tankfartyg kan relatera riktigt mycket. Får skriva en liten ordlista tillsammans med klippet.

Kommer satsa mera på enbart sjöfartsrelaterade humorklipp i framtiden. Vill beta av vissa områden ombord som ba ska ha den.

Jaja, posta hem det med Rebecca var det. Nästa vecka kommer det in här om jag inte lyckas ladda upp det under natten. Sitter och vill skriva ett roligt inlägg, får ta och fasa in hjärnan in till det där lilla konstiga läget. Låta fantasin flöda lite.

Ligger fortfarande till ankars utanför Fawley, imorrn mönstrar folk på som jag också såg mönstra av... Om två veckor är det iaf min tur.

Hmm... ett seriöst inlägg? Nervöst klickar jag på spara & publicera knappen.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att man får reda på saker genom bloggen...

Tex att jag ska ta hem klippet, ärligt Martin, med mina ickeexisterande kunskaper vad det gäller att ha måttligt med kläder med mig och låta bli och shoppa när jag är ute.. Så lär det bli samma problem som alltid att få igen min väska imorgon.

Tror du då att klippet får plats?

Nej allvaligt så ska klippet hem till varje pris för det är grymt:)

Och jag har nästan inte shoppat alls ju;)

2008-05-14 @ 22:18:01
URL: http://rebeccaskog.blogg.se
Postat av: Martin

Cuul... Cuul n' kick ass.

2008-05-14 @ 23:00:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Psyk

Jag kommer aldrig att slödra över en mousepad. Det är jag alldeles för fin i kanten för. I stick to the joysticks.

2008-05-15 @ 20:43:10
URL: http://psykbrytet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!