Trött...

Dennie frågade mig ifall jag var trött idag och ja... jag är trött. Och snart är det tankrengöring igen. Vi har fått en ny kapten ombord, han skrattade och sa att du kan ju glömma en avlösare i tid samt en ny chief slash brandchef som satt och skrek efter mig att stämningar var påväg.

Det är la inte helt riskfritt att använda andras ansikten hur som helst...

Loggar in på BeigeBerits blogg och blir glatt överraskad, ser i inkorgen att en gästbloggbild poppat upp och har även skickat iväg ett mail angående en spelfilm som ska spelas in uppe i norra Sverige. Det verkade inte alltför omöjligt att jag skulle kunna få en roll faktiskt, frågade ifall jag kunde få manuset.

Väntar fortfarande, svarade idag på hans mail. Får se vad som händer.

Har skrivit klart ett litet manus på första delen av Gert the Bomhamster och Olof. Har visat det för den som tagit sig an rollen kameraman, manuset gick att tyda, en bild av den lilla visionen går att fås genom att läsa det.

Skönt... har då hittat en stil på manus jag kommer fortsätta med.

Vill filma, vill skriva, vill redigera... måste sova.

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Cheng Igge

Hej Martin!
Nu är jag ombord och skall sova jag med. Det har varit en lång resa från Swedala.
Stämningen är hög ombord och alla är glada.
Kul, kul!
Puss på dig Martin.
Shoooohooo

2008-05-03 @ 02:38:13
Postat av: Cheng Igge

Stämma, jag det måste göras.
Alltså stämma av min röst så den matchar brandchefens myndiga stämma.
Tror du blev lite orolig där ett tag!
Hi, hi.
Ooouuuyyiiiooooyyyuuuii, blåljus, blåljus

2008-05-03 @ 08:54:22
Postat av: Dede Kadash

Jamal

Vretza brohsw kama doll oslöy. Vröta smelaock
ha ha ha Dymä prasky. Jaska jaska.

Kydjak

Dede Kadash

2008-05-03 @ 09:21:04
Postat av: Martin

Blåljus, blåljus på dig med Cheng Igge! Och jag funderade på din stämning faktiskt, men du fick till det tillslut!

Shoo! =)

Sen ehh, Dede Kadash. Va ska man säga? We come in peace kanske?

2008-05-03 @ 12:25:37
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

Min pappa var sjökapten. Han dog på de sju haven.

Kul att läsa om sjöliv.
Vad är det för stämning? Men det kanske ger sig om man läser mer i din blogg? Vilken dubbelbottnad fråga jag (omedvetet) ställde nu ...
Har ert skepp dubbel botten förresten?

Vänliga hälsn. Fröken Långstrump-Wallenberg

2008-05-04 @ 15:53:56
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!