Jag såg inte att det var en ladyboy...

Nils stod imorse och skrek att jag får väl fan ta och bjuda lite på mig själv. Därför skriver jag det här. Idag har vi börjat fundera på andra teorier. Har ju inget kort som kan bevis detta. Bara ögonvittnen.


Plats: Koh Samui

Stad: Chaweng

En helkväll helt enkelt. Mycket alkohol och mycket äventyr. Isabelle trampade på en spik, blodet forsade igenom dom svettiga T-shirtsen som lindades runt. Hennes pojkvän Oskar bär henne igenom det tjocka dansgolvet. Dom lyckades komma till ett apotek till slut. Jag lyckades tappa bort varenda en. Vi som var upp till 14 pers där ett tag.



Nils har hittat något han vill bjuda på.

Fick skjuts på en moppe för att leta lite. Skrek ut min glädje samtidigt som vi susade nerför Chawengs gator. Mötte tillslut Nils på en annan moppe åt motsatt håll. Tvärnit, sen landade vi på ett annat dansställe.


Klockan var 03:30. Nils var ganska full och inte danssugen. Jag klämde mig in mot dansgolvet som vanligt och började hoppa runt. Nils satte sig vid baren och två svenska tjejer vi träffat tidigare hittade han.


- Så vart har du Martin då? >>Nils frågar en av tjejerna jag suttit på en strand och snackat med tidigare på kvällen.>>

- Tjaa... han står där borta och dansar med en ladyboy. >>En klart besviken tjej enligt Nils.>>

- Ladyboy! >>Panik!>>


Nils kastar runt sitt huvud och får se Martin stå med en ladyboy. Alltså jag ser fan ingen skillnad på dom där ibland!!! Sen när jag är på dansgolvet. Då dansar jag också med hela dansgolvet. Men Nils såg vart det hela kunde gå. Ladyboyen tar tag om min nacke, hon vill kyssas. När Nils berättade det här efteråt så visste han att han var tvungen att rädda mig. Att jag tappat all fokus pågrund av alkoholen.


I slowmotion. Nils börjar slunga sig fram mot dansgolvet. Hjärtat bultar i 120, han spänner sina axlar, redo att dela ut några axelpunchar mot folk som är i hans väg och vrålar ut ett högt och starkt:


- MARTIN!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!! >>Kastar sig in i folkmassan!>>


Jag fattar ingenting. Jag... ehh. Fan då. Måste jag skriva det här?!


Vi kysser varandra. He was to late.


Nils sliter tag i mig bakifrån. Jag hör orden "Du hånglar med en man Martin!!!". Hela min värld förvrängs, jag fattar ingenting längre. Börjar gå efter Nils. Ladyboyen flippar fullständigt och sliter tag i båda mina armar. Vi snackar nu om en totalflippad människa här. Hon fullständigt kastar sig över mig och börjar slita.


Nu börjar det också fullständigt spöregna ute. Stället var liksom bara halvt under tak och där vi var fanns det inget tak. Scenen var ganska sjuk. Jag står och försöker ta mig ur den här ladyboyens grepp. Nils får hjälpa mig att slita bort henne från mig. Men inte innan hon ska bevisa att hon inte är en ladyboy.


Hon sliter tag i min hand och stoppar in den mellan hennes ben. Alltså, det var ett kvinnligt underliv. Fullständigt pissblöt står jag och är i totalt chocktillstånd. Har jag fingerpullat en man?! Fattar absolut ingenting. Nils skriker åt mig att vi drar nu. Då säger jag åt han att det är ju en tjej!


- NEJ MARTIN!! TA EN TITT TILL!! >>Vänder på mitt huvud så jag får se henne i ljuset.>>

- OH FY FAN!!! >>Det var något annat. Jag ville spy.>>


Regnet smattrar på. Ladyboyen skriker att hon ska döda Nils. Jag tvivlade inte en sekund på henne. Hon var helt vild!! Det värsta var att hon hade många kompisar där inne också. Jag skriker till Nils att vi flyr. Annars dödar hon dig.



Vi ger järnet...

Så vi sprang ut i regnet. Kom fram till en liten pub för att ta skydd. Hela puben vänder sig emot oss. Någon frågar:


- What has happened?!

- I... I... I just kissed a man. >>Tar mig för munnen...>>


Hela stället fullständigt brister ut I skrikskratt emot mig. Fan va pinsamt...


Kommentarer
Postat av: Daniel

HAHA dedär va underbart att läsa sitter här med skratttårar och njuter av det som publicerats.. fantastiskt!!



hahahaha

lycka till!



ses i thailand!

2008-11-07 @ 16:09:53
URL: http://danielithailand.blogg.se/
Postat av: maya

Fy fan, vad roligt du hade det Martin! Det där måste vara en upplevelse.(Asgarvar) Tur att du hade Nils som höll ett koll på dig=)

2008-11-07 @ 18:35:08
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Helena Å

haha! jag ser verkligen hela scenariot framför mej! Grattis Martin Grattis!

2008-11-08 @ 09:55:01
Postat av: Martin

Alltsa... Nils tvingade mig skriva det har. Nils tvingar mig ocksa lyssna pa samma historia varje gang vi traffar nytt folk.



Fan da...



Men vi vet inte om det faktiskt en gang varit en man nu efterat. Resans storsta fragetecken.

2008-11-09 @ 12:14:36
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

HAHA! Helt jävla underbart! ;D Man måste ju prova allt, right?!

2008-11-09 @ 18:29:56
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: Sjöpinglan

Totalt asgarv!

2008-11-09 @ 20:25:29
Postat av: Ima

Läste det här inlägget när det var helt nytt - och jag skrattar än... Det tillsammans med att jag fortfarande skrattar åt din dvd gör att det är förbannat svårt att få nåt vettigt gjort nuförtiden ;-) Keep up the good work!

Peace

2008-11-09 @ 21:19:42
Postat av: Ankan

HAHAHHAHAHA

Oh My God!! Du är för rolig du! hahaa =D



Tänkte även säga det att jag har tipsat om dig och din blogg på min =)



Ha det kanon och keep up the good work!

2008-11-09 @ 22:36:16
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Martin

Visste att ni skulle gilla det har... Fan da. Dom kallas for compilation nar dom skurit av sen vant ut och in pa skiten.



Sa jag har hanglat med en compilat... alltsa fan jag f;rsoker ju glomma skiten.

2008-11-10 @ 15:09:36
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Micke

Världsklass ! :D



Dom flesta gör nog de misstaget när dom är i Thailand... Not ;) Jag hade tänkt undvika det.. Men det är ju en upplevelse det också.. ;)

2008-11-21 @ 02:38:46
URL: http://www.thailandslivet.se
Postat av: Jerker

Jävligt rolig läsning grabbar



keep up the good work!

2008-11-21 @ 18:04:43
URL: http://jerker-isaan.blogspot.com/
Postat av: Martin

Det var väl fan vad det här inlägget var populärt då...

2008-11-21 @ 18:11:25
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!